Medlemskap i Bilkollektivet

Bilkollektivet er Norges største og eldste leverandør av bildelingstjenester. Som non-profit medlemsorganisasjon kan vi tilby meget gunstige priser. Alle inntekter går til driften og best mulig tilbud til medlemmene. Det er ingen andre som skal hente profitt og fortjeneste. Som privatmedlem i Bilkollektivet er du også medeier i selskapet og har stemmerett på årsmøtet.

student-ikon

Privat

Jeg kjører bare litt,
av og til.

125

kr/mnd
Antall brukere

1

Eierandel*

1 800 kr

  • Ingen startgebyrer
  • Mulighet for 3 mnd. forhåndsbooking
  • Tilgang til premiumbiler
privat-ikon

Familie

Vi er flere som kjører litt,
av og til.

250

kr/mnd
Antall brukere

3

Eierandel*

1 800 kr

  • Tre sjåfører til prisen av to
  • Ingen startgebyrer
  • Mulighet for 3 mnd. forhåndsbooking
  • Tilgang til premiumbiler

Privat +

Jeg trenger bil oftere
og kjører mye.

1 250

kr/mnd
Antall brukere

1

Eierandel*

1 800 kr

Rabatt time/døgnpris

40%

  • Egenandelreduksjon inkludert
  • Ingen startgebyrer
  • Mulighet for 5 mnd. forhåndsbooking
  • Tilgang til premiumbiler
pluss-sirkel

* Medlemsandelen er din eierandel i bilflåten og tilbakebetales ved utmelding.

Pris for bruk av kjøretøyene er avhengig av biltype og kjørelengde. Se vår prisliste.

Bompenger, drivstoff/hurtiglading og forsikring er inkludert i prisen.

Mer info om medlemsskapene

Privat
Bildeling for private innebærer

• Én sjåfører inkludert i medlemskapet
• Adgang til å reservere alle Bilkollektivets biler
• Eierandel i bilflåten og stemmerett i generalforsamling
• Konstant utvikling av bilparken med nye bilmodeller
• Betaling med kredittkort

For å bli medlem i Bilkollektivet må du godta våre vilkår.
Medlemskap krever at du er fylt 18 år,
og har gyldig førerkort.

 

Bli privatmedlem

graphic student
Familie
Privat+

Priser for å kjøre

Opel e Corsa

Opel Corsa-e

Pris per time: 52,-
Døgn: 380,-
Hurtiglading og bompenger pr km: 1,90
Pr. uke: 2126,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien

Les mer om våre små elbiler.

Opel e-Corsa
Toyota Yaris20

Toyota Yaris hybrid

Pris per time: 51,-
Døgn: 372,-
Drivstoff og bompenger pr km: 2,54
Pr. uke: 2085,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien
Les mer om våre småbiler her
Toyota Yaris 21
Ampera

Opel Ampera-e

Pris per time: 58,-
Døgn: 423,-
Hurtiglading og bompenger pr km: 1,90
Pr. uke: 2371,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien
Les mer om våre elbiler
Bilde av en Elbil av typen Opel Ampera

Toyota Corolla hybrid

Pris per time: 64,-
Døgn: 467,-
Drivstoff og bompenger pr km: 2,54
Pr. uke: 2616,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien

Bilde av en stasjonsvogn av typen Toyota Corolla. Bilen er hvit.
MX5 250x600 1

Mazda MX5

Pris per time: 79,-
Døgn: 577,-
Dricstoff og bompenger pr km: 2,99
Pr. uke: 3231,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien

Mazda MX-5
Tesla3

Tesla Model 3

Pris per time: 86,-
Døgn: 627,-
Hurtiglading og bompenger pr km: 1,90
Pr. uke: 3511,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien
Les mer om våre elbiler
Tesla Model 3 Bilkollektivet
TeslaY 250x600 1

Tesla Model Y

Pris per time: 91,-
Døgn: 664,-
Hurtiglading og bompenger pr km: 1,90
Pr. uke: 3718,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien
Les mer om våre elbiler
Tesla Model Y
Toyota

Toyota Rav4

Pris per time: 82,-
Døgn: 598,-
Drivstoff og bompenger pr km: 2,99
Pr. uke: 3349,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien

Non-profit bildeling - Toyota Rav4 4x4
Toyota Proace

Toyota Proace Electric

Pris per time: 97,-
Døgn: 708,-
Hurtiglading og bompenger pr km: 1,90
Pr. uke: 3965,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien

Varebil Toyota ProAce L2
Proace

Toyota Proace Verso

Pris per time: 100,-
Døgn: 730,-
Drivstoff og bompenger pr km: 3,48
Pr. uke: 4088,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien

En stor hvit bil med logoen til bilkollektivet. Denne toyota proacen er lang.
Toyota Proace

Toyota Proace L2

Pris per time: 97,-
Døgn: 708,-
Drivstoff og bompenger pr km: 3,48
Pr. uke: 3965,-
Etter 1 uke: 20% på hele tidsleien

Varebil Toyota ProAce L2

Bilfakta: En av våre delte biler
erstatter 15 privatbiler.

Dette skyldes at våre biler brukes hele tiden, mens
privatbiler for det meste står stille.

Kilde: Trafikkøkonomisk institutt

Bil kun når du trenger det

Meld deg på vårt nyhetsbrev

sm fb sm igsm tw sm li